Mr. Henry's blog

woensdag, mei 10, 2006

Een druppel

De laatste weken viel het mij al op de Brussel taxi’s behoorlijk snel door Brussel rijden. Negeren volle witte lijnen, stopplaten en waarom niet ook niet, de stoplichten. Rood of groen die rijden gewoon door. En van snelheid zal ik maar zwijgen. Nu kom ik woensdag na een vermoeide dag, ’t was première van Het Klapsalon, naar huis. Zo rond 23u rijd ik door de Wetstraat en ter hoogte van het parlement is het een beetje moeilijk door dienstwagens, en dus ook een beetje moeilijk omdat het net voor de verkeerslichten is. Goed het is een beetje eens soep en kom ik daar toch wel een wel erg agressieve taxichauffeur tegen. Zo eentje van ik stop en ik klop erop. Ik denk, beginnen die nu ook al het varken uit te hangen. Taxi Verts. Dat heb ik meteen genoteerd. Wagen 106. En jawel ze hadden niet op mij gerekend ik noteer alles voilà de nummerplaat van dit varken > TXC 052. Dus iedereen is gewaarschuwd. O ja, ge kent mij voor dit voorval was TAXI VERTS niet bereikbaar. Zonde dat zo een paar cowboys een slecht daglicht werpen op alle taxi’s en het aantal varkens neemt toe. Volgende keer stap ik naar de politie (ja dat kan, ik heb mij geïnformeerd).
Nog een Gouden tip voor TAXI VERTS ooit gedacht aan een cursus klantvriendelijkheid voor de chauffeurs.